עכשווי

אל תפרוש מן הציבור

1

| כ"א אדר ב' התשע"א | 27.03.11 | 00:00

בימים אלה, כאשר כל פוליטיקאי המכבד את עצמו מוצא את עצמו בשלב כזה או אחר מואשם בסעיף משפטי כלשהו, גם תורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע: תחקירו של רביב דרוקר מערוץ 10 גילה וחשף קטעים מיומנו של נתניהו, מתקופת טרום שובו לפוליטיקה, שנת 2002. מתברר כי נתניהו נהג – כפי שמן הסתם נוהגים אנשים שונים העומדים בקשר רציף עם אישים בעלי מעמד - לרשום לעצמו הערות כלשהן ליד שמות של אנשים עימם עמד בקשר, וכך למשל הוא רשם על ג`ורג` קליין: "עשיר דתי מניו יארק, בעל השפעה, הקשר איתו לא מספיק טוב, צריך לשפר". חיים קורן-קירש מתואר כ"ישראלי. צרפתי. נפגשו בצרפת. קשר ברמה העסקית. אולי בעתיד יוכל לתרום. נשיא של חברה. עשיר". על טוני גלברט נכתב שהוא "חבר עסקי. גר בפלורידה. עשיר. יכול לפעמים לעזור להביא תורמים. יש לו ארגון `נפש בנפש`". וכהנה ציטטות נבחרות. אין מדובר אמנם בחומר פלילי של ממש, לא נמצא שם רמז כלשהו ללקיחת שוחד ברמה כזו או אחרת, אולם יש בכך כדי להעיד שמר נתניהו לא סולד מקשר ברמות שונות עם בעלי הון, ואולי גם שהוא בוחר את החברים שלו לא לפי מידת טוב ליבם אלא לפי גודל כיסם, ואת זה העיתונאים שלנו בעלי הנשמות הטובות שלא אוהבים כסף ואת נתניהו ינסו לנפח, אולי יצליחו להוציא מזה כתב אישום? אמנם ברור לכל כי יש כאן ניסיון רדיפה מכוון כנגד נתניהו, אך מצד שני הוא הרי מנסה בכל דרך להיכנס לקונצנזוס, אז הנה, יש לו עוד דרך.

שיפור במצבו של ח"כ בנימין בן אליעזר (פואד): כחודש לאחר שאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים אסף הרופא בצריפין כשהוא מחוסר הכרה, שב בן אליעזר להכרתו והועבר למחלקה רגילה. בן אליעזר העירני שוחח עם בני משפחתו, ואף עם חבר הכנסת איתן כבל יו"ר סיעת העבודה, שאמר כי "עם העובדה שהוא דיבר כבר מראה שמצבו הרבה יותר טוב". עם זאת, לדברי הרופאים הוא לא אמור להשתחרר בימים הקרובים, ועד להחלמתו צפוי לעבור פרק זמן.

הסוף להתקפות? דובר חמאס בעזה הודיע כי ארגונו מוכן לרגיעה, אם ישראל תתחייב אף היא שלא לתקוף ברצועה. את הדברים הוא אמר לאחר פגיה עם ראשי הפלגים הפלסטיניים בעזה, בעקבות ירי רקטות ממושך לעבר ישראל בימים האחרונים, שאף כלל נפילות באשדוד ובראשון לציון. כאמור, חמאס אומר שהוא מוכן לרגיעה, אך למרבה האבסורד לא עברו חמש דקות מאז אותו מנהיג חמאס שידר את הודעתו וכבר נפלה רקטה חדשה בישראל. אז כנראה שלא נוכל לסמוך על הצהרותיהם, נצטרך לפעול בעצמנו...

נימוקים רבים לשעון קיץ, חלקם מסבירים את היתרון שבשעות העובדה הנוספות, אחרים מתמקדים בתועלות החברתיות השונות שלו, אולם נימוק כה משכנע כמו של נשיא רוסיה טרם נשמע: דימיטרי מדבדב הודיע כי הזזתו קדימה ואחורה של שעון הקיץ "מזיקה לבריאות", ומשום כך הוציא צו המורה להשאיר את שעון הקיץ כל השנה כולה! "לא צריך שעון חורף, זה מיותר" הוסיף מדבדב.

פייסבוק מייל

כותרות עיקריות

סיפורים
0

המעשה הוא העיקר - סיפור

לעיתים קרובות, יושבים חסידים ומתוועדים. המשפיע אינו מסתפק רק בהעברת מסרים, אלא מרבה לתבל אותם בסיפורים שונים, מהעבר וגם מההווה. מהי הסיבה לכך ? מדוע אינו מספיק להעביר את המסר עצמו ?
קראו עוד
קצרים
רוחניות
רוחניות