עכשווי

ההגנה הכי טובה – היא ההתקפה

1

| ז' ניסן התשע"א | 11.04.11 | 00:00

מערכת כיפת הברזל נכנסה לפעולה, והיא החלה ליירט טילים המגיעים מעזה. כך היא יירטה בהצלחה כתשעה טילי גראד שנשלחו לעבר ישראל, ועוד ידה נטויה. אולם האבסורד הגדול הוא שעלות כל טיל מיירט היא כארבעים אלף דולר, לעומת הגראד עצמו שעולה כמה גרושים. בחישוב פשט יוצא אם כן שישראל משקיעה מאות אלפי דולרים בהגנה על עצמה, במקום לפעול בזול ובנחישות נגד משגרי הטילים באופן שיגרום להם לא לחפוץ לצאת מבונקריהם, וכמאמר החכם – ההגנה הכי טובה היא ההתקפה!!!
לאחר שכיהן כיו"ר המפלגה, הפסיד בבחירות הפנימיות. בעקבות כישלונו במלחמת לבנון השניה ושב לכהן כח"כ מן המניין – הודיע השבוע עמיר פרץ: אתמודד על ראשות מפלגת העבודה. אכן, מפלגת העבודה ספגה מפלה קשה מאוד בשנים האחרונות, אך נראה כי לשיא השפל היא הגיעה בחצי שנה האחרונה בעקבות עזיבתו של היו"ר אהוד ברק יחד עם עוד בכירים. זהו אם כן הרגע לאנשים כמו עמיר פרץ להגיח לאוויר העולם ולנסות שוב את מזלם, בתקווה שיצליחו להפיח רוח חיים בעצמותיה היבשות של המפלגה. בכך מצטרף פרץ לשלי יחימוביץ, יצחק (בוז`י) הרצוג ולשלמה בוחבוט, המתמודדים אף הם על התפקיד. מתמודד נוסף ששמו הוזכר לאחרונה הינו עמרם מצנע, אף וא יו"ר המפלגה לשעבר, אולם מצנע ככל הנראה לא מתכונן בשלב זה לשוב למפלגה, כפי שרמז באומרו: "עזיבת ברק לא שינתה את המציאות במפלגת העבודה", אם כי הוא בהחלא לא שולל שיבה לפוליטיקה במסגרת כלשהי.
חוסל בכיר בחמאס שהיה מעורב בחטיפת החייל גלעד שליט, הבכיר, תייסיר סעד סלימאן אבו סנימה (כן כן, כך קוראים לו) חוסל במהלך תקיפה של צה"ל בעזה, שבאה בעקבות ירי בלתי פוסק של רקטות וטילים לעבר ערי ישראל לאחרונה. רק בשבוע האחרון לבד נורו למעלה ממאה טילים לעבר הדרום, עליהם באה כאמור התגובה הצה"לית, עליה ועל שכמותה נאמר: מעט מידי – מאוחר מידי.
מאות איש, ובהם מתנדבים וידידים חרדיים של ארגון זק"א, נדהמו לגלות עם צאת השבת האחרונה כי במהלך השבת נחתה בחשבון הדואר האלקטרוני שלהם הודעת מייל יחצ"נית בה מתארים אנשי הארגון את הביקור האחרון שלהם ביפן: "לפני שבוע הגעתי ליפן יחד עם צוות זק"א ומתנדבים" - מתאר משי זהב, יו"ר הארגון, בהודעה שנשלחה - "ההרס שנגרם על ידי רעידת האדמה היה עוצר נשימה, ריח של מוות היה בכל מקום. התבקשנו לסייע בחלוקת מזון לתושבים כדי שיוכלו לשרוד".

"את המייל ראיתי רק במוצאי השבת", מספר אחד ממקבליו ל`בחדרי חרדים`, "אך לפי מה שניתן לראות, זה הגיע בסביבות השעה 12 בליל שבת. אחד המתנדבים הסביר לי שזה מנגנון אוטומטי. מתנדב אחר אמר לי שההודעה נשלחה מארה"ב בשעה ששם טרם נכנסה השבת, אבל אני עדיין סבור שאלה תירוצים לא ראויים לארגון חרדי מכובד".

מארגון זק"א נמסר בתגובה: "מדובר בארגון נוצרי שנקרא ZAKA FAMILY, שעובד בשיתוף עם הארגון שלנו ועוזר לנו כספית. יש דברים גרועים יותר".
ואכן, יש דברים גרועים יותר, נקווה שזה יהיה הגרוע ביותר, ומעתה ואילך אך בשורות טובות לכולנו!!!

פייסבוק מייל

כותרות עיקריות

סיפורים
0

המעשה הוא העיקר - סיפור

לעיתים קרובות, יושבים חסידים ומתוועדים. המשפיע אינו מסתפק רק בהעברת מסרים, אלא מרבה לתבל אותם בסיפורים שונים, מהעבר וגם מההווה. מהי הסיבה לכך ? מדוע אינו מספיק להעביר את המסר עצמו ?
קראו עוד
קצרים
רוחניות
רוחניות