עכשווי

תג מחיר

1

| ז' אדר ב' התשע"א | 13.03.11 | 00:00

הרצח הקשה באיתמר הבהיל מאוד את מערכת הביטחון, פשוט נורא. ומה כל כך נורא? הם חוששים מעוד מקרה היל"ת? או אולי הם מודאגים מכך שהם לא עשו מלאכתם נאמנה ולא מנעו מהמקרה לקרות? לא ולא, אלו דברים שלא מטרידים אנשים במערכת הביטחון. אז מה כן עשוי לטרוד את מר ביטחון? כמובן: פעולות תג המחיר של המתנחלים! אל יהי קלה בעיניכם! וכי איזו זכות יש למתנחלים להגיב לפעולות האיבה של הערבים ימח שמם וזכרם? הלוא יהודים - אליבא דהאנשים העומדים בראש מערכת הביטחון - אמורים רק לחטוף ולהבליג, כמו שאמר אריאל שרון ש"איפוק זה סוג של כוח", ממש כך! אז עכשיו כוחות הביטחון נערכים בכוננות מוגברת לפעולות המחאה של היהודים, שבוע שעבר הם היו עסוקים קצת, הם קיבלו הוראה לפנות מאחז, אז לא היה להם מספיק זמן לעשות את הפעולות השיגרתיות שלהם שכוללות הגנה על היהודים, אבל עכשיו יש להם זמן ובשפע – אז הם נערכים בכוננות מוגברת למנוע פעולות מחאה של יהודים. וכמובן נימוקם עימם: המקרה אירע על רקע המחאה הפלסטינית הגוברת על עצם קיומם של ההתנחלויות, זאת אומרת גם יש כביכול הצדקה למעשה! שומו שמיים, לאן הגענו??? זו תוצאת המדיניות הרופסת והנחיתית של אדון נתניהו!!! כשבן אדם מדבר בו זמנית בחמשה קולות, ובסופו של דבר מבצע בפועל את מדיניות השמאל שלא למענה הוא נבחר – שלא ישן רגוע בלילה! שידע שהוא לוקח חלק בכל מה שקרה שם!!! גילוי נאות: אני לא בן אדם קיצוני, ובשבוע שעבר כשאמר מי שאמר שכאשר חיילי צה"ל ירו על מתיישבים המתיישבים היו צריכים לירות עליהם בחזרה – חשבתי שהוא לא צודק. אבל עכשיו אני כבר לא בטוח שהוא לא צדק. ח"ו שתפרוץ מלחמת אחים, אבל אם מדובר באחים שפועלים נגדך – הם כבר לא אחים, הם אוייבים! ועם אוייבים יש לנהוג בהתאם!!!   דבר אחד בטוח: את כל יפי הנפש שממשיכים לדבר ולעזור לערבים צריך להשתיק.לא משנה אם הם נחשבים לחכמים בעיני עצמם ואולי גם בעיני אנשים מסויימים או לא, הם פשוט מזיקים לעם היושב פה, אז אולי זה מרוב חכמה  – יכול להיות,, אבל זו לא אשמתנו!!! צריך להשתיק אותם ורק ככה יתחילו לחדור פה קצת קולות שפויים. מספיק זמן הימין הבליג פה לצורך שמירה על האחדות, אם הם לא ירגעו – שידע כל יהודי שונא ישראל שפותח את פיו שגורלו לא יהיה טוב! שירדו למרתפים, שיברחו מהארץ, שירגישו כאן מוקצים ומנודים מחמת מיאוס, או אז נתפטר מהם אחת ולתמיד, והארץ תשקוט ותשאנן!!!
זהו תג המחיר הנדרש, והלוואי והוא יקרה
מכיוון שנמצאים אנו בחודש אדר שהוא חודש של שמחה, הרי וודאי וודאי שהקב"ה יעשה לנו ניסים ונפלאות, כפי שעשה בזמן אחשורוש, וליהודים תהיה אורה ושמחה וששון ויקר בכל מקום שהם, עדי נזכה בקרוב ממש לגאולה האמיתית והשלימה, ויאמר לצרותינו די!!!

פייסבוק מייל

כותרות עיקריות

סיפורים
0

המעשה הוא העיקר - סיפור

לעיתים קרובות, יושבים חסידים ומתוועדים. המשפיע אינו מסתפק רק בהעברת מסרים, אלא מרבה לתבל אותם בסיפורים שונים, מהעבר וגם מההווה. מהי הסיבה לכך ? מדוע אינו מספיק להעביר את המסר עצמו ?
קראו עוד
קצרים
רוחניות
רוחניות