ניגונים חסידיים
ניגון - געגועים
הרעיון מאחור ניגון (שיר) החסידים 'ניגון הגעגועים'
ומהותו של הניגון עצמו, עם הרב מיכאל טייב.
ניגון ההכנה
ההבדל בין "חיצוניות" ל "פנימיות" - סדרת ניגונים של הרב מיכאל טייב - ניגון הכנה.
ניגונים להאזנה
ניגונים להאזנה
מנגנים סיפורים - סוס נשאר סוס
מה הקשר בין גילוי אליהו הנביא לסוס? והאם סוס יכול לעלות דרגה? - הניגון המופלא של האדמו"ר הזקן מחב"ד על הפסוק 'אלי אתה ואודך אלוהי ארוממך'.
ישי קלי מספר שר ומנגן.
ניגון ירידת הנשמה
הסבר ניגון מאת הרב יוסף יצחק כהן.
ניגון זהו הקולמוס של הנפש - הנפש בטלה ומתבטאת בתוך הניגון.
ניגון ירידת הנשמה בתוך הגוף המתחלק ל-3 חלקים.
הניגון המיוחד - ד` בבות
ניגון של בעל התניא - 4 בבות.
מה זה בבא? כמה שערים?
בעל התניא ביקש שאת הניגון הזה לא לנגן סתם אלא רק בימים מיוחדים, בחתונות.
כי בכל פעם שמנגנים את הניגון הזה הוא מגיע.
הרב יאיר כלב.
ניגון התוועדות
חסידים הם מוזרים היה חסיד שביום כיפור שמח ובשמחת תורה הוא בוכה אז הוא אמר
שכשהוא שמח הוא לא באמת שמח וכשהוא בוכה זה לא בכי.
השמחה זוהי כל כולה חדורה בקבלת עול. כמו ניגונים יש כאלה שמחים וכאלה יותר
רציניים.
ניגון התוועדות מאת הרב מיכאל טייב.
ניגון געגועים
מהו הניגון המיוחד ניגון געגועים?
רוצים להגיע לתוצאות אמיתיות בקרוב להקדוש ברוך.
מתגעגע ולא מצליח?
תנועות הניגון, בסופה של התאמצעות בעבודת השם.
ההצלחה תגיע ובגדול.
סדרת ניגונים והסברם מאת הרב מיכאל טייב.
ניגון מחסידי ה"צמח צדק"
ניגון חסידי של חסידי האדמו"ר ה'הצמח צדק', המוכר בפי חסידים ה"ניגון האבוד"
ניגון זה מופיע בספר הניגונים של חסידי חב"ד, ניגון מ"ב.
הניגון שמרנין את הלב ומעורר שמחת הנפש באלקות.
בביצועו של הרב יאיר כלב.
מקורו של הניגון
מקורו של הניגון בדברי ימי ישראל ובמקורות מתוך מבוא "היכל הנגינה" בעריכת המנגן החסידי הנודע הרב החסיד רבי שמואל זלמנוב ע"ה לספר הניגונים ניגוני חסידי חב"ד (בהוצאת ניח"ח)
ניגון ``צמאה לך נפשי``
מהדורת הניגונים של הרב מיכאל טייב - צמאה לך נפשי.
ניגון "גאולה"
החתונה הגדולה עם בת המלך?
מה אירע? התנהגות ורגישות של אנשים?
מה הנמשל? מי הוא החתן? מי היא הכלה?
האם ניתן להנות מתנאנוגות עולם הזה?
ניגון ר' מיכאל מזלוטוב, מה סגולת הבעל שם טוב על ניגון זה?
כיצד יקבל היהודי סיוע לצרותיו?
הסיפור מאחורי הניגון "גאולה"
ולימוד הניגון עם הרב מיכאל טייב.